Bij Van der Jeught Advocaten & Bemiddelaars staan de belangen van de cliënt steeds centraal. Samen zoeken we naar de juiste oplossing voor jouw probleem. Dit betekent ook dat je als cliënt nauw betrokken wordt bij de zaak en steeds goed op de hoogte gehouden wordt. Door een combinatie van strategie, juridische onderbouwing en een aanhoudende toewijding trachten we elk dossier tot een goed einde te brengen.
Wil je graag onze juridische ondersteuning bij jouw dossier? Maak dan nu je afspraak.
Locatie
Het kantoor is gelegen in de Stationsstraat nr. 48 te Ninove, vlakbij het bus- en treinstation. We zijn makkelijk bereikbaar met het openbaar vervoer, maar ook met de wagen. Er is voldoende parkeergelegenheid in de straat. Ook is er een ruime parking nabij het station, binnen een wandelafstand van max. 5 minuten.
Enkel op afspraak
Wij werken enkel op afspraak. Je kan dus niet zomaar binnenspringen. Een afspraak maak je via de website, telefonisch of via mail. Tijdens de openingsuren van het kantoor kan je wel binnenspringen om stukken af te geven op het secretariaat.
Onze werkwijze
Procederen impliceert het afwegen van belangen en slaagkansen op een proceseconomische wijze. Een afweging dient te gebeuren tussen de in te zetten middelen, het beoogde doel en de kostprijs. Met een “procedure om de procedure” is niemand gebaat. Wel met het succesvol voeren van een procedure. Daarom wegen we op voorhand de zaak af.
Eenmaal de zaak is opgestart, wordt ze opgevolgd, geactualiseerd en zo nodig worden vorderingen aangepast, uitgebreid of verfijnd. We zetten de puntjes op de i.
De binding tussen advocaat en cliënt staat centraal en ieder dossier krijgt een persoonlijke behandeling. Als cliënt blijf je steeds op de hoogte van de vorderingen in je dossier.
De opbouw van het dossier begint met het aanhoren van de feiten, klachten en/of doelstellingen van de cliënt, gevolgd door een kritisch onderzoek en juridische analyse van het geschil.
Team
Het hechte team bij Van der Jeught Advocaten & Bemiddelaars bestaat uit 5 medewerkers. Jan, Stefan en Els zijn de drie advocaten in dienst. Zij ontvangen cliënteel en trekken regelmatig naar de rechtbank. Judith, de juriste, houdt zich bezig met juridische adviezen en staat de advocaten bij waar nodig. Als administratief talent zorgt Sofie dat alles intern in goede banen loopt en is zij ook je centrale aanspreekpunt.